.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صعود تیم هیات ساری به لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور

رئیس هیئت بسکتبال مرکز مازندران از صعود تیم بسکتبال بانوان ساری به فصل آتی لیگ دسته یک باشگاههای کشور خبر داد.

یاسر قربانی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تیم هیئت ساری در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی این مسابقات که در تبریز برگزار شده بود، به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

وی با بیان اینکه تیم هیئت ساری با بازیکنان بومی خود و سرمربیگری فاطمه زائدیان و کمترین حمایت مالی به لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور صعود کرد، اضافه کرد: اداره ورزش وجوانان ساری، شهرداری ساری ونیز اداره کل ورزش وجوانان مازندران در مرحله نهایی لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور به موفقیت خود دست یافت.

وی همچنین از فراهم شدن شرایط حضور تیم هیئت بسکتبال ساری در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه های کشوردر بخش مردان که از اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، خبر داد.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان ساری، ازکسب مقام نائب قهرمانی تیم هیئت بسکتبال ساری و صعود این تیم  به مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک بسکتبال بانوان باشگاه های کشور خبر داد.

قربانی گفت: تیم هیئت بسکتبال بانوان ساری در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان باشگاه های کشور که در تهران برگزارشد، با کسب مقام نائب قهرمانی در این مرحله جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب کرد.

وی افزود: تیم هیئت ساری در این مرحله که با حضور تیم های مس کرمان ، سبلان تهران و شهرداری تبریز دوره ای در تهران برگزار شد، با دو پیروزی برابر تیم های مس کرمان و شهرداری تبریز و شکست برابر تیم سبلان تهران در مجموع به عنوان تیم دوم صعود خود به لیگ دسته یک بسکتبال بانوان باشگاه های کشور را جشن گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.